Gwarancje i jakość usługi

 Posiadamy niezbędne, wieloletnie doświadczenie w zakresie wykonywanych napraw i remontów. Posiadamy oprzyrządowanie do wykonania diagnostyki i napraw automatycznych skrzyń. Stosujemy materiały ( np. oleje, filtry ) tylko renomowanych firm, gwarantujących najwyższą jakość. Udzielamy gwarancji przez okres 6 miesięcy  na regeneracje skrzyni biegów,  6 miesięcy na regenerację sterownika oraz 12 miesiące na regenerację konwertera od daty wykonania usługi. Usługi wykonujemy w oparciu o Regulamin Warsztatowy.

  • Regulamin Warsztatowy

    1. USŁUGI

    Usługi wykonywane są na żądanie klienta, na podstawie wypełnionego druku Zlecenia Wykonania Usługi Motoryzacyjnej, 1 egzemplarz  otrzymuje klient, 1 pozostaje w Centrum Samochodów Francuskich.

    2. PRZYJĘCIE POJAZDU

    Przy przyjmowaniu pojazdu wystawiane jest w zależności od sytuacji :

    a/ zlecenie wykonania napraw wraz z spisem czynności naprawczych do wykonania.

    b/ zlecenie wykonania jedynie kosztorysu.

    c/ potwierdzenie przyjęcia pojazdu w oczekiwaniu na zlecenie dokonania naprawy.

    Podpis klienta lub jego pełnomocnika na zleceniu oznacza:

    - zgodę klienta na obowiązywanie niniejszych ogólnych warunków naprawy i potwierdzenie, że klient się z nimi zapoznał

    - zawarcie umowy o wykonanie usługi

    - zgodę na przekazanie za pokwitowaniem pojazdu do naprawy, dokumentów pojazdu, ubezpieczenia pojazdu, kluczyków

    Jeżeli klient otrzymał jedynie potwierdzenie przyjęcia pojazdu w oczekiwaniu na zlecenie, niezbędne jest, w terminie 10 dni od potwierdzenia przyjęcia, wystawienie ( podpisanie ) zlecenia zawierającego spis zakresu prac do wykonania.

    3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W POJEŹDZIE

    Naprawiający ponosi odpowiedzialność wyłącznie za akcesoria i urządzenia zainstalowane w pojeździe oraz za inne przedmioty przekazane po uprzedniej inwentaryzacji a także za poziom paliwa odnotowany przy przyjmowaniu pojazdu do naprawy.

    4. KOSZTORYS – OSZACOWANIE

    - Na życzenie klienta zostaną określone szacunkowe koszty naprawy

    - Koszty szacunkowe to bezpłatna forma określania kosztów naprawy bez demontażu części, odnosząca się do istoty czynności do wykonania oraz orientacyjne koszty naprawy

    5. WYKONANIE USŁUGI

    - W przypadku rozpoczęcia wykonywania usługi zależnej od opinii osoby trzeciej, która zostanie wskazana wykonawcy przez klienta w rubryce ”Uwagi, inne” ostateczny termin wydania pojazdu zostanie wydłużony o okres między podpisaniem zlecenia i dniem wydania opinii/towaru przez wspomnianą osobę trzecią

    - Jeśli podczas wykonywania usług pojawi się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych, wykonawca musi poinformować o tym klienta. W takim przypadku, wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po podpisaniu aneksu do wystawionego zlecenia. ( dopuszcza się możliwość akceptacji dodatkowych czynności w formie maila wysłanego na adres : warsztat@csf-lublin.pl )

    - Wykonawca zwolniony jest od wszelkiej odpowiedzialności w przypadku odmówienia przez klienta zlecenia tych dodatkowych czynności naprawczych

    - Wykonawca ma prawo odstąpić od naprawy przy sugestii właściciela pojazdu do wykonania naprawy niezgodnie ze sztuką serwisową

    - Możliwy jest sposób naprawy zgodny z sugestią klienta jedynie na jego odpowiedzialność i ryzyko, po podpisaniu stosownego pisemnego oświadczenia. W takim przypadku klient traci prawo do 6 miesięcznej gwarancji naprawczej

    6. WYDANIE POJAZDU

    - Przewidywany termin zakończenia naprawy wyznaczony jest w zależności od możliwości wykonawcy i ustalany jest przez niego od dnia otrzymania zlecenia.

    - Klient zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu po upływie terminu ustalonego w zleceniu lub telefonicznie.

    - Wykonawca zobowiązany jest do odnotowania wszystkich stwierdzonych przez niego usterek. W przypadku stwierdzonych usterek, a nie zleconych do naprawy, wykonawca uprzedzi klienta o konieczności usunięcia tych usterek, które mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu.

    - W wypadku odmowy przez klienta zlecenia naprawy takich usterek, klient zobowiązuje się podpisać oświadczenie o odmowie napraw, co zwalnia wykonawcę od odpowiedzialności z tytułu tych usterek.

    - Odbiór pojazdu przez klienta lub jego pełnomocnika, oznacza potwierdzenie wykonania wszystkich usług zleconych wykonawcy, zgodnie ze zleceniem.

    - Odbiór pojazdu, dokumentów i kluczyków może nastąpić po całkowitym uiszczeniu należności w stosunku do wykonawcy.

    7. CZĘŚCI WYMIENNE

    Klient ma prawo zobaczyć wymienione części, jeśli zażądał tego na zleceniu, może je również zabrać. Wyjątek stanowią te części które  naprawione lub zregenerowane zostały z powrotem zamontowane.

    8. SPORY

    Wszelkie spory wynikłe z wykonywania usługi naprawy pojazdu, będą rozstrzygnięte przez Sąd rejonowy w Lublinie.